miércoles, 1 de agosto de 2012

C O M U N I C A C I Ó



La Merixell treballava a l`aeroport, al  departament d'equipatges  extraviats. El vol de Londres ja havia arribat  i s'havien descarregat totes les maletes, i encara hi havien una dotzena de passatgers que no havien rebut les seves.  Tots van venir a preguntar a la seva finestra. La Maritxell encara no tenia gaire experiència i en veure tants passatgers es va posar nerviosa. Primer va mirar l'ordinador si hi havia algún missatge  des de l'aeroport de Londres quie avisés que enviaven maletes  en el pròxim vol, NEGATIU, CAP MISSATGE!!,  Alguns passatgers van començar  a protestar  i aquestes  protestes aviat van esdevenir "CRITS", LA NOIA JA NO SABIA QUE HAVIA DE FER . Va agafar el telèfon, va marcar el número del seu supervisor  per demanar-li un cop de mà .No donava lìnea , va marcar novament  el número però tampoc funcionava ",NO FUNCIONA, AQUESTA MERDA NO FUNCIONA!!"  --exclamava gairebé istèrica--. Quan ja estava desesperada i a punt de plorar, un dels passatger va  acabar de fer-la senti com una  "INÚTIL!!".

"SENYORETA, ESTÀ MARCANT  EL NÚMERO DE TELÈFON FENT SERVIR EL TECLAT  DE L'ORDINADOR!! ".

No hay comentarios:

Publicar un comentario