jueves, 5 de junio de 2014

B O N E S V A C A N C E S ! ! !



Us volia explicar que el dia 11 de juny m'operen del peu i sortiré de l'operacó amb el peu enguixat durant un mes i mig. He pres la decisió d'anar a una residènca  que he visitat a Vallvidrera i que m'ha agradat força durant  aquest temps, allà faré també rehabilitació i em"CUIDARAN I MIMARAN" una miqueta.Per tant, quan torni a casa ja serà cap a l' AGOST i TRACE estarà de vacances i jo no tornaré fins al setembre. Escrit tot això per a desitjar-vos a TOTS unes 


M O L T S   B O N E S   I   M E R E S C U D E S   
  V A C A N C ES ! ! !

B O N   E S T I U ! ! ! 


5 comentarios:

  1. ¡Hola Maria! Espero que no sea nada lo de la pierna y que se te pase, lo antes posible. Si no vienes a TRACE, espero que te vaya muy bien en tus vacaciones y si no nos vemos, espero que seas muy feliz..........¡Hasta luego!

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. ¡ Hola, Perla ! Estic molt content de llegir qualsevol cosa que hagis escrit, peró quan tornis, veritablement, m'agradaria saber si t´han ajudat i mimat tant com demanaves des del principi. Així ens anem de vacances tots i després ja es queixaran o diran el que vulguin. Un petó ben fort i una abraçada.

    ResponderEliminar
  4. HOLA PERLA.- ME HAS DEJADO SORPRENDIDO CON ESTO DE LA OPERACION.
    ESPERO QUE TODO TE SALGA MUY BIEN Y QUE PODAMOS ESCRIBIR PRONTO.
    UN CORDIAL SALUDO Y MUCHA SUERTE.
    Manel

    ResponderEliminar
  5. HOLA MARIA jo crec que quan tu tornis el que faras es dir: qui vol ballar amb mi? que puc semblar a la shakira ballant qualsevol cançó d'ella!!! i et mimaran tant que voldras que et mimin sempre!!! Adeu i que tinguis unes bones vacances presiosa!

    ResponderEliminar