jueves, 7 de junio de 2012

AMIOR MEDIEVAL


  A TRACE estem fent una activitat que es diu "jocs teatrals" i  l'objectiu és fer una obra de teatre que s'estrenarà, si tot va bé,  el proper 26 d'octubre,  dia del "D'any Cerebral" .  Es titula " UN AMOR MEDIEVAL"  i va d' una pareja "dispareja", per suposat que  està ubicada a l'época medieval i va  d'un amor imposible. Mort fins l'apuntador. Apart de ser un drama, la volem encaminar amb sentit de l'humor, això  és un repte que tot plegat hem d'aconseguir (ja sabeu la memòria, la veu, la gesticulació, etc. etc.).
Perquè com compendreu no som ni aficionats, però ens ho estem passant força bé i riem molt;  fins i tot s'hi han apuntat dos companys xinesos.

JA TINDREU NOTÍCIES MÉS ENDAVANT, PERÒ US AVANÇO QUE US ESPEREM A  -T O T S-!!

9 comentarios:

  1. HOLA PERLA.- EN TODAS EPOCAS HAY COSAS RARAS EN EL AMOR, ANTES POR DISPAREJAS Y AHORA POR QUE NO SE AGUANTAN CASI NADA, MAS LAS PAREJAS DEL MISMO SEXO.
    POR CIERTO EN MI BLOG HAY PUBLICADO UN VIDEO DE MASSIEL QUE GANO EN EUROVISION. ESPERO PUBLICAR ALGUNA FAMOSA CANCION TODOS LOS MIERCOLES, PARA QUE NO SEA TODO POLITICA.
    UN ABRAZO.
    Manel

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Perla! Jo si puc la vindré a veure, a tots nosaltres ens costa molt el vida a dia, així que, s'ha de tenir una estona per passar-ho bé!
      salutacions!
      Olga.

      Eliminar
    2. OLGA, Fantàstic si pots venir al TEATRE, reservat el dia d'octubre a l'agenda.No esperis una "Gran Obra", és molt curteta. Però és la "NOSTRA OBRA" -- una abraçada.

      Eliminar
    3. MANEL, he vist i escoltat els teus videos musicals i com que ja tinc una certa edatr m'han agradat força. La Massiel recordo haver seguit asseguda a terra davant del televisor el Festival( les dues butaques estaven ocupades).Y la cançó de Mocedades m'ha emocionat, recordo que estavem estiuejant a PALAMÓS i els varem veure en directe al camp de futbol una nit d'estiu del 15 d'agost(pel meu Sant), que el meu marit em va regalar les dues entrades.

      Eliminar
  2. La actividad será muy buena, que la gente vea lo que somos capaces de hacer las personas con daño cerebral adquirido. Que somos gente normal, pero con un daño cerebral sufrido por un accidente, atropello, infarto, etc. Somos todos iguales.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. FRANC,gràcies per respondre a "Amor Medieval", estem assajant molt perquè surti bé, fins i tot, ha vingut a donar-nos pautes un xicot entès en TEATRE. Una abraçada.

      Eliminar
  3. Maria, jo també participo en aquesta obra de teatre. Aquesta obra de teatre crec jo que fa recuperar força a les persones danyades d'accident de transit. Treballem la vocalització, la propia imatge, el posat de la persona. Tot en global té una recompensa.

    ResponderEliminar
  4. XADI,millor dit: varó de "MEDIA-TRIPA" trobo que tu has millorat molt la vocalització, com tu dius; i t'animo a què continuis així, fent un esforç acabaràs que et sortirà rodó. La prova de parlar amb el llapis a la boca era MOLT BONA. Una abraçada.

    ResponderEliminar
  5. Hola Perla. Jo faré el possible per anar a veure la vostra actuació. Ànims i endavant, que segur que queda molt bé. Una forta abraçada i que trobis l'equilibri.

    ResponderEliminar